home
 
 
ontstaan
 
doelgroep
 
portfolio
 
referenties
 
contact
 
 

 

   
 

InterMensen is opgericht op 1 mei 2006. InterMensen is een eenmanszaak en wordt geleid door Jan Peeters. Hij heeft kennis opgedaan op het gebied van kwalitatief marktonderzoek in de automobiel industrie in het algemeen en het menselijk gedrag in het bijzonder.

Zijn brede Marketing kennis bestrijkt Dealer bedrijven, Product ontwikkeling, Communicatie, CRM, Internet, etc. gezien vanuit het klantenperspectief.

Bovendien heeft hij de afgelopen 2 jaren enkele tientallen MKB bedrijven begeleid bij het tot stand brengen van hun Persoonlijk Strategisch Marketing plan en starters
gedoceerd in Persoonlijke Marketing.

InterMensen streeft door middel van een ''Goed is niet goed genoeg'' benadering naar excellente kwaliteit, waarbij het zich onderscheiden op een eigen en aantrekkelijke manier voorop staat.

 

 

 

© 2009 InterMensen |Contact|Site door d-u-s.nl